آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

زیباترین بهانه ام برای زندگی

اولین دیدار

1390/4/7 9:40
نویسنده : زهره مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ 23/3/1390 برای بار دوم وقت دکتر داشتم.تمام این یک ماه حالم خیلی بد بود.فرشته نازم نه ارامش صبح واسم گذاشته بود نه شب.ولی تمام تلاشمو واسه آرامشش می کردم.امروز برای اولین بار دیدمت.ای خدای من نگات به طرف من بود انگار تو هم می خواستی واسه اولین بار مامانتو ببینی.یه عالمه قربون صدقت رفتم.باورم نمیشد که توی فسقلی تو شپم منی.ولی بعد اون همه قربون صدقه گفتم خانم دکتر زشت بودا.فرشته نازم اینو واسه شوخی گفتم.تو هر چی باشی واسه من زیباترینی.ولی واقعا تو چه شکلی هستی؟؟؟خوشکلی یا زشتی؟؟اصلا دختری یا پسر؟؟باهوشی یا نه؟؟تاریخ تولدت کی میشه؟؟بعد تو زندگی ما چه جوری می شه؟؟9 ماه انتظار.خیلی سخته.سخت ولی شیرین.بعضی وقتا دوست دارم زودتر بیای.دلم هواتو می کنه.دوست دارم تو بغلم بگیرمت.اگه بدونی ندیده چقدر دوست دارم.عاشقتم عاشقتم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مدرسه مامان ها
7 تیر 90 16:41
سلام مامان مهربون ان شاءالله که به زودی و سلامتی نی نی نازتون به دنیا میاد. مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید شما می باشد.
Tahereh
9 تیر 90 1:42
Zohreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! vay bavara nemishhhhhhhhhhhe !!! to maman shodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ??? vay khodaaaaaaaaa ..... to yeki az behtarin mamanaye donya mishi man motmaenam azizam
مامان مریم
10 تیر 90 13:02
سلام زهره جون منم خیلی خوشحال شدم دوست خوبی مثل شما رو اینجا می بینم من تازه واردم زیاد وارد نیستم
مامان سارال و صبا
11 تیر 90 21:03
سلام.یقین دارم شما مادر نمونه ای برای فرزندتون میشید.امیدوارم که خودتون ونی نی نازتون همیشه سلامت باشید
khale venus
12 تیر 90 1:38
zohre junam man nemidunam ninit dokhtare ya pesar ama ino khub midunam ke hatman zibaaaaaaaaaaaa va bahoosheeeeeeeeeeeee
khale venus
12 تیر 90 1:59
man toro tahsin mikonam va behet tabrik migam ke inghad mamae khubi hasti
مامان سارال و صبا
22 تیر 90 3:24
سلام.همیشه سالم وپاینده باشید.منتظر شما هستم