آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

زیباترین بهانه ام برای زندگی

فرشته نازم مرسی

1390/4/7 16:34
نویسنده : زهره مامان
466 بازدید
اشتراک گذاری

اگه بدونی چه شب پر استرسی رو گذروندم وقتی فهمیدم دارم مامان میشم...تا صبح نخوابیدم.وای یعنی من دارم مامان میشم.هم باور نمیشد هم اینکه کلی ترس و استرس داشتم.تا صبح فک میکردم.باورش سخته.وای نی نی نازنیم .مرسی که مارو بین این همه مامان بابا واسه خودت انتخاب کردی.مرسی فرشته مهربونم که از وقتی شپم من شده خونت اونقد احساس خوبی دارم.یجور ارامش یجور بزرگ شدن ..مرسی نی نی نازم که زمان خوبی رو واسه اومدن انتخاب کردی..مرسی که با این عجله نشون دادی که تو هم مارو دوست داری....مرسی مرسی مرسی

مرسی خدایا واسه این نعمت بزرگ وزیبا..نعمت مادر شدن ...

 

niniweblog.com 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای نی نی مامان
10 تیر 90 16:46
ممنونم از اینکه داری اینه همه سختی تحمل میکنی ممنونم از اینکه توی این تنهایی با همه ی مشکلات داری میسازی ممنونم از اینکه اینقدر حواست به زندگیمونه من و نی نی چجوری جبران کنیم