آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

زیباترین بهانه ام برای زندگی

اولین دیدار بابایی و نی نی

1390/4/7 21:22
نویسنده : زهره مامان
557 بازدید
اشتراک گذاری

قلبتاریخ 28/3/1390 وقت سونو داشتم...که همه چیزچک بشه و خدایی نکرده مشکلی نباشه.اینبار باید به یه مرکز سونوگرافی خوب و مجهز می رفتیم.خوشحالیه من از این جهت بود که دیگه بابایی هم می تونه بیاد توی اتاق و تورو ببینه.اخه مطب خانم دکتر انقد شلوغ که اقایونو راه نمی دن و این منو خیلی ناراحت می کنه چون من دوست داشتم توی تمام لحظاتی که راجع به تو صحبت می شه بابایی هم باشه.بهرحال اینجوری نشد و الان خوشحالی من اینه که اینبار بابایی می تونه تورو ببینه.وقتی رفتیم توی اتاق سونو و برای بار دوم دیدمت ایندفعه بصورت نیمرخ بودی و مثل هلال ماه توی شپمم قرار گرفته بودی.به بابایی نگاه کردم لبخند رو لباش حالت چشماش و تمام چهرش خوشحالیشو فریاد میزد.وقتی ازش پرسیدم چه احساسی داری گفت که خوشالم و اون نینی فسقلی رو خیلی دوست دارم و تازه الان باورم شده که یه نی نی تو شپمت.الهی من به فدای تو نمی دونم چرا تا اقای دکتر دستگاه رو رو شکمم میذاشت تو می پریدی انگار که بهت شوک وصل کرده باشن از اقای دکتر پرسیدم ولی اقای دکتر بداخلاق جوابمو نداد.نمی دونم اونقد شیطونی که می پریدی و میخواستی با این لوندی دل بابایی رو ببری یا اینکه اونقد لوسی که حرکت دستگاه اذیتت میکرد.امروز اولین عکس تورو گرفتیم.و می ذارمش توی البومت تا وقتی بزرگ شدی ببینیش و بدونی که یه زمان توی تمام وجودم بودی...هستی من.اینم اولین عکس تو نی نی خوشگل

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (46)

باباي سيد اميرعباس
7 تیر 90 19:24
سلام وبلاگ زيبايي داره ني ني خوشگل و نازتون خدا ايشالا براتون حفظش كنه ايشالا به وبلاگ ني ني ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم در صورتي كه با تبادل لينك موافقيد خبرمون كنيد موفق باشيد و پايدار
مامي اويسا
8 تیر 90 23:30
من لينكتو تو وبلاگ نينيم گذاشتم عزيزم
یاسمین مامان سورنا
9 تیر 90 2:27
آخی نازی عزیزم امیدوارم هر چه سریعتر این دوران سخت ولی شیرین رو تمام کنی و نی نی تون رو ببینید منم خوشحال می شم با هم تبادل لینک کنیم عزیزم
sara
9 تیر 90 22:10
zohre jan bet tabrik migam.lahazate shirino ghashangiye.ninitunam kheili naze.


مرسی سارا جان عزیزم.امیدوارم تو هم زود زود یه نی نی ناز بیاری...
ميترا
10 تیر 90 12:23
سلام ممنون از اينكه به لينكم سر زديد لينكتونو پيوند ميكنم من نگران شدم اون عكسي گرفتي براي ني ني ضرر نداشت؟ راستي شما منتظر چي هستيد ؟متوجه نشدم
بابای نی نی مامان
10 تیر 90 16:55
باورت میشه تا وقتی که ندیده بودمش باورم نمیشد. یه یروز پدرم بهم گفت پدر فقط احساس پدر به فرزنشو میدونه.مثل احساس نگرانی میدونی وقتی به حرف پدرم رسیدم که برای اولین بار احساس نگرانی نسبت به فرزندم رو درک کردم.وقتی که اون تکون خوردناشو دیدم یه حالی شدم ناراحت شدم میدونی مامانی,یه صفحه ی جدید از زندگیمون ورق خورده
shima
11 تیر 90 18:42
ایشالله نی نی کوچولوتون صحیح و سالم دنیا بیاد
مامان شازده کوچولو
11 تیر 90 19:54
سلام دوست عزیزم امیدوارم دوران بارداری رو با سلامت و لذت کامل پشت سر بزاری ، مواظب خودت و نی نی نازت باش با اجازه لینکتون کردم
مامان شازده کوچولو
11 تیر 90 19:56
سلام دوست عزیز امیدوارم دوران بارداری رو با سلامت و لذت کامل پشت سر بزاری ، مواظب خودت و نی نی نازت باش با اجازه لینکتون کردم
گلاره جون
11 تیر 90 22:05
azizam salamatiton ra az khodaee motaal khastaram
مامان نازنين
11 تیر 90 22:31
سلام ايشالله به سلامتي از اين دوران شيرين فارغ و به دوران شيرين تري برسي و بتوني كوچلوتو بغل كني
مامان نازنین زهرا
11 تیر 90 23:48
سلام ممنون انشالله به سلامتی این دوران رو پشت سر بگذارید و نی نی گلتون رو در آغوش بگیرید مرسی به ما سر زدید
فروغ
12 تیر 90 0:05
سلام زهره جون . ممنون بهم سر زدي. من رو ياد دوران بارداري خودم انداختي وقتي الان بهش فكر ميكنم ميبينم چه روزهاي شيريني بود و شيرين تر الان كه دخترم يك ساله اس و با دلبرياش من و باباش رو از خود بيخود ميكنه. واست آرزوي سلامتي دارم و اميدوارم به راحتي اين دوران رو سپري كني. زهره جون من خودم يه وبلاگ دارم به اسم دردونه بابا(dordunebaba.blogfa.com) اين وبلاگ رو هم براي شوهرم درست كردم چون شعرها و قصه هاي قشنگي رو مينويسه براي دخترم واسه ي همين تصميم گرفتم ثبتشون كنم اگه دوست داشتي دردونه بابا و بابا امير و دردونه اش رو لينك كن من هم هر دوجا لينكت ميكنم.
خاله خاطره
12 تیر 90 1:20
سلام عزیزززززززززم انشالله که این دوران رو به خوشی بگذرونی ممنون که به ما سر زدی گلم
narjes
12 تیر 90 11:19
شرمنده من مامان نيستم خاله ام! مممنون از اينكه به ما سرزدين
مامـان آتـیـن
12 تیر 90 12:19
سلام گلم ممنونم از حضورت
دوران قشنگی رو میگذرونی مواظب خودت و فینگیلی خوشملمون باش


مرسی عزیزم.حتما.
نسترن
12 تیر 90 13:54
سلام. آخی جانم.ایشالا صحیح و سالم به دنیا میاد و زندگیتونو غرق شادی میکنه
مریم
12 تیر 90 14:12
سلام زهره جون. ممنون که به وبلاگ دخترم اومدی حسابی مواظب خودتو نی نی نازت باش. آفرین به شما مامان بابای بااحساس و دوست داشتنی.
مونا (مامان النا )
13 تیر 90 2:56
مبارک باشه عزیزم ایشالله هر دو سالم باشین و به موقع بدنیا بیاد میبوسمت با اجازه لینک کردم
دانيال
13 تیر 90 11:55
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مامان حسنی
16 تیر 90 20:20
ممنون عزیزم انشالله به سلامتی نی نی گلت به دنیا بیاد
مامان فهيمه
19 تیر 90 7:48
سلام مامان سه ماهه، خوشحالم كه خدا يكي از فرشته هاشو برات فرستاده تا لذت مادر بودن رو حس كني،‌از ثانيه ثانيه دوران بارداريت لذت ببر و هر چي عشق و احساس داري به همسرت و اين ني ني كوچولو هديه كن تا معناي واقعي مادر بودن رو حس كني


حتما عزیزم.مامان مهربون.مرسی که به وبلاگم اومدی
آوين
21 تیر 90 0:19
سلام عزيزم بهت تبريك ميگم و اميدوارم دوران خوشي را سپري بكني و ني نيت به موقع بياد تو بغلت
شیوا ( مامان فربد)
21 تیر 90 1:08
سلام ، مرسی از اینکه به وبلاگ من سر زدید . انشاالله کوچولوی شما هم صحیح و سالم به دنیا میاد . قدر این دوران رو بدون و همیشه آرامشت رو حفظ کن . خیلی دوران لذت بخشیه .حالا بذار تکون خوردنش شروع بشه یه دنیاییه. از همین حالا روح ماهش رومی بوسم .
مامان سید ابوالفضل
26 تیر 90 14:03
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . . عید شما مباااااااارک
دانيال
28 تیر 90 13:17
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست با احترام دن دني
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:49
سلام مامان گل یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون ضمنا فقط تا فردا فرصت رای دادن هست- شما جزو دوستان لینک شده من هستید.
خان گوگولي بابا
29 تیر 90 14:28
سلام من در مسابقه ني ني شگف انگيز شركت كرده ام لطفا به من راي دهيد كد من 129 است راستي من شما را لينك كرده ام شما هم مرا لينك كنيد.
مامان پریا
29 تیر 90 21:16
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
مامان پریا
3 مرداد 90 13:32
با سلام اشناءالله انتظارتون به زودی سر بیاد و خدا یه بچه ی خوشمل بهتون بده . خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
Little perincess
5 مرداد 90 14:10
سلام خوبید نی نی خوبه ؟ چند وقته منتظر نی نی هستید کاش یه روز شمار بزنید خیلی خوبه من دارم دنبال دوست برای خواهر کوچولوم می گردم اگه با تبادل لینک موافق بودید بهم سر بزنید ... می خوام بیشتر دوستای هم سن و سال داشته باشه ....
مامان شازده کوچولو
9 مرداد 90 13:21
سلام زهره جان خوبی عزیزم نی نی گل ما در چه حاله مواظب خودتون باشید
مامان نازنين
12 مرداد 90 15:53
سلم خانمي كجايي خودت و ني ني جونت خوبه ايشالله هر دو سلامت باشيد پست جديد نگذاشتي نگران شديم
مامان نازنين
12 مرداد 90 15:55
مامان سید ابوالفضل
15 مرداد 90 16:01
نرجس
16 شهریور 90 9:34
با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیا!
سيد اميرعباس بابا
24 شهریور 90 9:58
سلام دوست جون خودم من دوباره برگشتم و وبلاگم رو به روز كردم خوشحال ميشم بهم سر بزني راستي وبلاگت از قبلنا كه اومده بودم خيلي خوشگل تر شده بهم سر بزن باشه؟؟؟ منتظرتم
مامان تارا - سارا
28 شهریور 90 11:32
نیستی مامانی. کجایی بیخبریم ازت. زودی بیا دلمون تنگ شده
سيد اميرعباس بابا
13 مهر 90 18:23
سلام دوست جونم... خوبي؟؟؟ عيدت مبارك باشه... با قسمت هفتم خاطراتم منتظر حضورت هستم... بهم سر بزن... مواظب خودت باش زمستون اومده سرمانخوري دوست كوچيكت سيد اميرعباس
سجاده نشین ره عشق
17 آبان 90 20:42
شلام دوست جونای خودم/ عکسای جدید من رو تو این سایت دیدن کنین امضا سید امیر عباس حسینی(امیر عباس بابا)
سید امیر عباس بابا
2 آذر 90 18:40
سلام دوست جونی... خوبی؟؟؟ فرا رسیدن محرم رو بهت تسلیت میگم پیشاپیش... یه پیرهن خریدم برا شب هفتم محرم ... میخوام علی اصغر بشم امسال ... میای ببینی بهم میاد یا نه؟؟؟؟ منتظرتم دو تا مطلب آخری وبلاگمو بخون... دوستت دارم... می بوسمت سید امیرعباس بابا
مامان فهیمه
25 آذر 90 17:13
سلام کد من در مسابقه جشنواره نی نی وبلاگ 139 لطفا نگاه کنید اگر دوست داشتید رای بدید
سید امیرعباس بابا
18 اردیبهشت 91 13:14
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟ اومدم روز مادر رو به تو و مامان مهربونت تبریک عرض کنم... چند وقتی نبودم حالا دوباره برگشتم بیا بهم یه سر بزن ... من منتظرتم راستی خیلی ناز شدیا ایشالا زودی بزرگتر بشی مامان و بابا رو اذیت نکنی ها بووووووووووووووووس دوستت دارم امضاء : سید امیرعباس بابا
سیما
9 مرداد 91 21:19
مبارک باشه